• Wymiana, zwroty i reklamacje

Wymiana towaru

Bez pośpiechu i bez obaw, masz aż 14 dni na wymianę towaru.
W celu dokonania wymiany, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Upewnij się czy wymieniany towar jest nadal u nas dostępny.
Sprawdź czy towar w wybranym kolorze i rozmiarze jest dostępny na naszej stronie.

2. Wyślij do nas e-maila na adres: sklep@mxshop.pl
W e-mailu napisz:
- imię i nazwisko, na które było złożone zamówienie
- numer telefonu kontaktowego
- adres e-mail
- numer zamówienia oraz datę zakupu
- nazwę oraz numer wymienianego produktu
- krótki opis powodu wymiany

3. Odesłanie produktu
Dokonując wymiany towaru prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami, opakowaniem oraz oryginałem dowodu zakupu.
PROSIMY NIE OBKLEJAĆ ORYGINALNEGO PUDEŁKA!

4. Wysyłka
Wymieniany towar należy wysłać na własny koszt, na adres:
OLMAR MARCIN ŚLUSARCZYK
Jesionkowa 9
48-200 Prudnik

z dopiskiem: WYMIANA

Zwrot towaru

Bez pośpiechu i bez obaw, masz aż 14 dni na zwrot towaru.
U nas zwrot to żaden problem!
W celu dokonania zwrotu, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu
Proszę wypełnić formularz zwrotu i dołączyć go do przesyłki.
Możesz skorzystać z gotowego formularza:

https://mxshop.pl/formularz-zwrotu.pdf

Jeśli nie posiadasz drukarki można dołączyć odręcznie wypisany formularz podając w nim najważniejsze informacje:
- imię i nazwisko, na które było złożone zamówienie
- datę zakupu
- nazwę oraz cenę zwracanego produktu
- krótki opis powodu zwrotu
- numer telefonu kontaktowego
- numer rachunku bankowego i dane do przelewu, na które mamy zwrócić pieniądze

2. Odesłanie produktu
Dokonując zwrotu towaru prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami, opakowaniem oraz oryginałem dowodu zakupu.

Zwracany towar należy wysłać na własny koszt, na adres:
OLMAR MARCIN ŚLUSARCZYK
Jesionkowa 9
48-200 Prudnik

z dopiskiem: ZWROT

PROSIMY NIE OBKLEJAĆ ORYGINALNEGO PUDEŁKA!

3. Pieniądze zostaną zwrócone niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania paczki.

4. Informujemy, że bezpośrednie koszty przesyłki zwrotnej ponosi klient.
Nie odbieramy przesyłek zwrotnych nadanych za pobraniem.

Reklamacja

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz reklamacji.
Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki.
Dokument powinien zawierać następujące dane:
- imię i nazwisko, na które było złożone zamówienie
- adres e-mail
- adres do korespondencji
- numer telefonu kontaktowego
- nazwę i numer produktu
- przyczyna reklamacji, opis wady produktu
- datę zakupu oraz datę wystąpienia wady

2. Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią dowodu zakupu.

3. Wysyłka
Zwracany towar należy wysłać na własny koszt, na adres:
OLMAR MARCIN ŚLUSARCZYK
Jesionkowa 9
48-200 Prudnik

z dopiskiem: REKLAMACJA

4. Na rozpatrzenie reklamacji sklep ma maksymalnie 14 dni od dnia otrzymania paczki.