-
Wymiana, zwroty i reklamacje
Wymiana towaru
Bez pośpiechu i bez obaw, masz aż 14 dni na wymianę towaru.W celu dokonania wymiany, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Upewnij się czy wymieniany towar jest nadal u nas dostępny.
Sprawdź czy towar w wybranym kolorze i rozmiarze jest dostępny na naszej stronie.
2. Wyślij do nas e-maila na adres: sklep@mxshop.pl
W e-mailu napisz:
- imię i nazwisko, na które było złożone zamówienie
- numer telefonu kontaktowego
- adres e-mail
- numer zamówienia oraz datę zakupu
- nazwę oraz numer wymienianego produktu
- krótki opis powodu wymiany
3. Odesłanie produktu
Dokonując wymiany towaru prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami, opakowaniem oraz oryginałem dowodu zakupu.
PROSIMY NIE OBKLEJAĆ ORYGINALNEGO PUDEŁKA!
4. Wysyłka
Wymieniany towar należy wysłać na własny koszt, na adres:
OLMAR MARCIN ŚLUSARCZYK
Jesionkowa 9
48-200 Prudnik
z dopiskiem: WYMIANA
Zwrot towaru
Bez pośpiechu i bez obaw, masz aż 14 dni na zwrot towaru.U nas zwrot to żaden problem!
W celu dokonania zwrotu, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu
Proszę wypełnić formularz zwrotu i dołączyć go do przesyłki.
Możesz skorzystać z gotowego formularza:
https://mxshop.pl/formularz-zwrotu.pdf
Jeśli nie posiadasz drukarki można dołączyć odręcznie wypisany formularz podając w nim najważniejsze informacje:
- imię i nazwisko, na które było złożone zamówienie
- datę zakupu
- nazwę oraz cenę zwracanego produktu
- krótki opis powodu zwrotu
- numer telefonu kontaktowego
- numer rachunku bankowego i dane do przelewu, na które mamy zwrócić pieniądze
2. Odesłanie produktu
Dokonując zwrotu towaru prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami, opakowaniem oraz oryginałem dowodu zakupu.
Zwracany towar należy wysłać na własny koszt, na adres:
OLMAR MARCIN ŚLUSARCZYK
Jesionkowa 9
48-200 Prudnik
z dopiskiem: ZWROT
PROSIMY NIE OBKLEJAĆ ORYGINALNEGO PUDEŁKA!
3. Pieniądze zostaną zwrócone niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania paczki.
4. Informujemy, że bezpośrednie koszty przesyłki zwrotnej ponosi klient.
Nie odbieramy przesyłek zwrotnych nadanych za pobraniem.
Reklamacja
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:1. Formularz reklamacji.
Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki.
Dokument powinien zawierać następujące dane:
- imię i nazwisko, na które było złożone zamówienie
- adres e-mail
- adres do korespondencji
- numer telefonu kontaktowego
- nazwę i numer produktu
- przyczyna reklamacji, opis wady produktu
- datę zakupu oraz datę wystąpienia wady
2. Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią dowodu zakupu.
3. Wysyłka
Zwracany towar należy wysłać na własny koszt, na adres:
OLMAR MARCIN ŚLUSARCZYK
Jesionkowa 9
48-200 Prudnik
z dopiskiem: REKLAMACJA
4. Na rozpatrzenie reklamacji sklep ma maksymalnie 14 dni od dnia otrzymania paczki.